H&M SMYKKE


Min fine venninne Tine hadde på seg et smykke fra H&M i går. Jeg synes det er superfint! Og til bare 69,- er det er kupp. Man må jo bare elske H&M!

6 tanker på “H&M SMYKKE

    • Ja er ikke smykket fint:) Jeg tror nok jeg må ha det selv! Men så utrolig gøy at du liker bloggen min, Sunniva. Det blir jeg kjempeglad for å høre:) Klem Emilie

    • Så utrolig hyggelig Mija! 🙂 Jeg prøver å få litt fart i bloggingen, men noen ganger må det settes litt til side for studiene. Så derfor kan det bli litt sporadisk med innlegg til tider, håper du kommer ofte innom bloggen alikevel:) Klem Emilie

Legg igjen en kommentar

