LEATHER CLOTHING


Dagens jobbantrekk. Jeg elsker skinnplagg, skulle gjerne hatt det i alle mulige farger og fasonger. Det er noe med skinn som gjør antrekket litt mer spennende. Jeg har bestilt meg en skinnkjole fra By Malene Birger sin julekolleksjon, og jeg gleder meg sånn til den kommer!
Ellers er jeg på utkikk etter det perfekte sorte skinnskjørtet, dette brune fra Bruuns Bazaar har jeg hatt i årevis og elsker det fremdeles. Jeg har sett noen fine skinnskjørt fra Monki og American Apparel, noen som har andre tips å komme med? Ha en strålene lørdagskveld! ❤

6 tanker på “LEATHER CLOTHING

  1. Herlig antrekk Emilie! du har blitt flink til å blogg oftere, liker det 🙂 kan jeg spørre hvrdan foundation og solpudder/farge du bruker? 🙂

    Monika

    • Så hyggelig å høre, Monika:) Jeg er faktisk på jakt etter en ny foundation, men her har jeg brukt Clinique Supermoisture Makeup i farge Beige og Bobbi Brown solpudder i farge Bahama.
      Egentlig foretrekker jeg mineralfoundation, men jeg tenker å teste ut Kanebo sin Total Finish eller Chanel sin nye Vitalumiere Aqua Compact (pudder i kremform). Eller Youngblood sin Mineral Creme Powder foundation. Jeg har hørt mye bra om alle tre:)

    • Åh det stemmer!! Det må jeg ta og sjekke ut. Utifra hva jeg husker så hadde de noen veldig fine skinnbukser også:)

Legg igjen en kommentar

