YOUNGBLOOD LIQUID MINERAL FOUNDATION



Nå har jeg endelig bestemt meg for å teste ut Youngblood Liquid Mineral Foundation, jeg endte opp med fargen Sunkissed.
Jeg er veldig kresen når det kommer til foundation -sminke generelt egentlig. Jeg vil at den skal være bra for huden min, ikke føles tung, og skal gi en naturlig finish. Huden min skal fremdeles se ut som hud!
Etter en liten foundation jakt endte jeg opp med å velge denne. Den er en blanding av farget dagkrem og foundation, og føles kjempelett på huden. Jeg pleier å bruke mineralpudder i vår/sommer halvåret, men huden min blir litt tørrere på høsten og da kan det være bedre med flytende foundation.
Den er Cruelty Free, og uten parabener og oljer. Tummel opp! Selv om man ikke har sensitiv hud så burde man tenke på hva man smører på huden sin.
Denne lover bra♥♥♥

7 tanker på “YOUNGBLOOD LIQUID MINERAL FOUNDATION

  1. Hei. Jakter på en flytende mineralfoundation, har lenge lurt på om Youngblood sin kan være noe for meg. Hvordan er dekkevnen på denne? Er veldig tørr i ansiktet, har atopisk hud……reagerer på mye, men tåler ID og Tikei godt. Nå som det går mot vinter vet jeg av erfaring at disse blir alt for tørre for min hud, legger seg i linjer og ser ikke bra ut. Kan du anbefale denne?

    • Hei Lovise! Jeg har brukt denne i neste fire uker, og jeg er veldig fornøyd. Det jeg kanskje vil rose den mest for er hvor snill den er mot huden! Det føles ikke som du har på deg en maske, noe jeg føler med andre foundations som er for tørr hud. De kan føles fete. Denne er kjempelett men gir allikevel mye fukt.
      Jeg vil si at dette kan være den tryggeste flytende foundation for deg med tørr og atopisk hud. Jeg har også veldig sensitiv hud, tidligere atopisk.
      Når det kommer til dekkevnen så er den ikke fulldekkende, men det er også det jeg liker så godt med den. Jeg bruker denne i hele ansiktet for å jevne ut hudfargen og få litt glød, og så bruker jeg concealer på nesevingene og der jeg eventuelt vil dekke litt mer.
      Du kan jo spørre om å få prøve den i ansiktet på et utsalgssted, og se om du er fornøyd med dekkevnen:)
      Jeg vil anbefale denne på det varmeste! Den koster litt, men jeg synes den er verdt det.

      Håper dette var til hjelp! Klem Emilie

Legg igjen en kommentar

