BLUE JEANS

Nye freshe jeans fra Never Denim SUPER FLEX. Love them♥

UPS! Jeg har visst på meg Funk Flex og ikke Super Flex! Hehe 🙂

10 tanker på “BLUE JEANS

      • Aww, he is just so gorgeous, I love the hug with Edi, it lokeod really genuine in the video. For some strange and unexpected reason, I like the pic with Emilie, they look cute, I’m dying to see how it plays out in RM

  1. Jeg var på bikbok idag, så ut superflex jeansene. den modellen du har på bildet er jo ikke superflex? så prikk lik idag, men det var bare vanlig never denim , hvertfall sa veninna mi som jobba der det :p

    men den satt superfint på deg 🙂

    • Haha! Superfail… Jeg måtte jo dobbeltsjekke på buksen, og du har helt rett! Jeg har fått med meg Funk Flex 🙂 Alle Never Denim jeansene skal være stretchy, men den nye Super Flex skal jo være med ekstra mye stretch! Nå må jeg nesten skaffe meg et par Super Flex også;)
      Takk for tipset og ha en fin helg!

Legg igjen en kommentar

