SEQUINS


Genser fra By Malene Birger / Skjorte fra Zara / Bukse fra Gina Tricot / Boots fra Acne


Det går jo litt opp og ned, men jeg er jo veldig glad i litt glitter i form av paljetter og perler. Fint når det er sammen med litt grovere materialer. Dette er en av mine favoritter fra By Malene Birger, den er fra en gammel høstkolleksjon.
I dag var jeg på Nelly Grab’n Run hos Pressekontakterna. Hjælp. Det var tilstander, men jeg fant meg noen sko. Viser fangsten litt senere!
Legg igjen en kommentar

