NELLY SKO

Pressekontakterna inviterte til en Grab’n Run av Nelly sine vareprøver, dvs at du kan plukke med deg hva du vil. Galskap! Jeg var ikke så giret på å kaste meg over stativene sammen med de andre, så jeg kom meg bort til skoene. Det er ikke så mange jenter som bruker størrelse 39 i sko, og der fant jeg disse tre godbitene! Ganske drøy høyde og mye platå på to av de, men de er sykt fine! Spesielt de blå med ankelrem. Med riktig klær så skal jeg klare å ikke se ut som en danser 🙂

Follow my blog with Bloglovin

4 tanker på “NELLY SKO

    • Hei:) Det du kan gjøre er å sende en mail til et PR byrå og fortelle om deg selv og bloggen din, og nevne hva du er interessert i å bli invitert til. Er du heldig så blir du invitert på slike ting av og til 😉 Stå på med bloggen!

Legg igjen en kommentar

