BURGUNDER


Sorry for at det ikke har vært noen oppdateringer her de siste dagene! Men jeg er fulltidsstudent og i noen perioder blir det bare for hektisk. Veldig hyggelig å se at så mange av dere er innom uansett! 🙂 Nå kommer det litt flere oppdateringer fremover.

Jeg fant dette skjerfet i burgunder (burgunder-lilla) fra Bruuns Bazaar da jeg pakket opp høst klærne mine. Jeg har egentlig blitt litt lei burgunder allerede, det kan for bli litt overkill med trendfarger. Men det er jo en utrolig fin farge å legge til den noen ganger trauste høstgarderoben.

Håper dere har hatt en deilig start på uken! ♥

2 tanker på “BURGUNDER

Legg igjen en kommentar

