SKINN

Jeg er på jakt etter den perfekte skinnbuksen, men i mellomtiden duger denne i imitert skinn fra By Malene Birger.

5 tanker på “SKINN

  1. Den perfekte skinnbuksen har SamsøeSamsøe, så den på Høyer her i Trondheim. kostet 5000… :/
    regner med de har bedre Samsøe utvalg i Oslo 🙂

    • Hehe, det betyr vel at de er ekstra fine 😉 Jeg kan huske å ha sett de for lenge siden på en pressevisning og jeg husker at jeg falt for de da. Så jeg må fingeren ut og finne de! Takk for tipset 🙂 Klem Emilie

Legg igjen en kommentar

