MINDFUL EATING

Jeg fant denne artikkelen på Eurowoman.dk og det er noe av det mer fornuftige jeg har lest om mat/diett på lenge. Dette er ikke ment som noe form for slanketips (selv om artikkelen har en litt uheldig vinkling), men en liten tankevekker når det kommer til sitt eget forhold til mat. Jeg synes alt for mange har et anstrengt forhold til mat og spising(inkludert meg selv), og det trenger ikke være så komplisert. Det handler om å finne sin egen balanse gjennom bevissthet.

http://www.eurowoman.dk/Fra-magasinet/spis-med-hovedet/

5 tanker på “MINDFUL EATING

  1. Det hørtes veldig fornuftig ut.
    Her hvor jeg holder til, er det mange spanjoler og ikke minst italienere.
    De ser ut til å virkelig nyte maten når de spiser. Til ettertanke for meg;)
    Ha en fortsatt fin kveld:)

Legg igjen en kommentar

