MMM x H&M

Det er ikke ofte jeg må ha noen pieces fra H&M sine samarbeidskolleksjoner, men disse skoene og denne clutchen må jeg nesten ha! I hvert fall skoene:) Jeg synes dette kanskje er den fineste samarbeidskolleksjonen til H&M så langt. Loves it!

Bilder fra H&M sitt Image Gallery

6 tanker på “MMM x H&M

  1. Vi tenker likt! Fikk tak i clucthen, og heldigvis så har jeg så mange søte venninner i Motebransjen at jeg fikk skaffet meg et par andre søte pieces som var utsolgt på nettet også.. Ting forsvant for i går gitt 😛

Legg igjen en kommentar

