BY MALENE BIRGER TEMPATION SUMMER 2013

Veldig mye fint fra Temptation Summer kolleksjonen til By Malene Birger. Maritime mønstre, freshe farger, lin, bomull og silke.Denne jumpsuiten i silke var helt fantastisk fin på! Den kommer også uten mønster i marineblått og lipstick red. Jeg falt selvfølgelig for den i lipstick red! Jumpsuiten kommer også i jersey uten mønster til en litt rimeligere pris, som er mer hverdagslig.

Sykt kule bukser!!

Deilig sommerkjole i viskose!

Dette skjørtet falt i god smak hos meg 🙂 Høyt i livet og kort = illusjon av lengre ben. Hehe 🙂 Utenom det så var skjørtet i en veldig fin kvalitet og den hadde ikke folder bak, og det likte jeg veldig!

Har alltid en forkjærlighet for litt glitter og strass:) Her på en kjempesøt A formet kjole med striper i lin og bumull.

Jeg forelsket meg i denne nydelige kjolen. Jeg har ved tidligere kolleksjoner klart å holde meg unna de magiske, fotside kjolene fra By Malene Birger, men denne gangen klarte jeg ikke å la vær. Det var noe med snittet, blondene og den delikate rosa fargen. Loves it!

4 tanker på “BY MALENE BIRGER TEMPATION SUMMER 2013

Legg igjen en kommentar

