I ♥ BIK BOK + COSTUME

Jeg har gledet meg villt til å se resultatet av samarbeidet mellom Bik Bok og Costume. Nå har jeg endelig fått sett bildene av kolleksjonen, og jeg virkelig elsker den! De har klart å lage en kolleksjon full av garderobe must haves. Bare en smule skuffet over mangelen på sko…
Skinnshortsen håper jeg virkelig er fin på, for den bare må jeg ha! 🙂 Skinnjakken, blondekjolen, den hvite kjolen og kåpen er også blant mine favoritter. Hjelp, dette blir vanskelig! Gleder meg til kolleksjonen lanseres neste uke.

2 tanker på “I ♥ BIK BOK + COSTUME

Legg igjen en kommentar

