HAPPY GIRL

Her sitter jeg en lørdagskveld og jobber med skole, er litt sliten og lei og roter meg inn på Aldoshoes.com. Bare for å sjekke om de har fått inn de svarte støvlene igjen(blitt en liten vane), sist gang forsvant med en gang og det var så kjipt! Men nå hadde jeg virkelig flaks for de hadde et par igjen, og det var i min størrelse!
Det er litt tricky å bestille på Aldo, hvis du vil betale med norsk kort og sende til engelsk adresse. De sender nemlig ikke til Norge. Men det gikk fint å bruke PayPal! I ♥ PayPal.
Nå når disse støvlene har vært umulig å få tak i, har jeg nærmest blitt besatt! Hehe. Så jeg håper jeg er like fornøyd med de når de står i gangen:) I har trua.

2 tanker på “HAPPY GIRL

Legg igjen en kommentar

