GODT FOR KROPPEN

Jeg har gått til innkjøp av litt grønt tilskudd. Kroppen min trenger et lite energiboost! Aloe Vera 40x skal styrke immunforsvaret, forbedre fordøyelsen og lindre irriterte slimhinner. Best of Greens er en blanding av spirer, alger og grønnsaker. Den skal hjelpe til med å balansere PH-verdien i kroppen, gi mer energi og hjelpe kroppen å kvitte seg med avfallsstoffer. Jeg er en smule skeptisk, så jeg får se om det gir meg noe.
Eye-q er omega 3 og 6 fra fiskeolje og nattlysolje. Den er spesielt bra for hjernen og skal gi bedre konsentrasjon.
Nå er det bare å huske å ta dette hver morgen 🙂

3 tanker på “GODT FOR KROPPEN

  1. Best of Greens har jeg også gått til anskaffelse av. Jeg synes den smaker helt forferdelig for å være helt ærlig, men den skal visst gjøre underverker, hehe 😉

Legg igjen en kommentar

