ALDO SHOES KONKURRANSE

Aldo shoes norge konkurranse Emilie Tømmerberg

Konkurransen er over! Jeg annonserer vinneren i morgen 😉

Nå er det endelig tid for en fantastisk  konkurranse! ✩ Jeg får gi en heldig leser et gavekort på et par valgfri sko fra Aldo! ✩ Hurra!! Ovenfor ser du mine festfavoritter fra Aldo, kanskje du mangler sko til julens festligheter eller generelt sett bare elsker sko? For å være med i trekningen av gavekortet må du legge igjen en kommentar og skrive når Aldo åpnet i Norge. (Hint her … ;))

Jeg elsker sko, så for meg er dette den mest perfekte gaven jeg kan gi til en av mine lesere. Husk å fylle inn en epost adresse som jeg kan kontakte deg på. Jeg trekker en vinner på søndag! Lykke til!!

For å få med deg nyheter, tilbud og eventer fra Aldo Norge kan du følge de her  🙂

//sponset konkurranse

34 tanker på “ALDO SHOES KONKURRANSE

  1. Hei, jeg elsker sko og Aldo! Så dette var den perfekte konkurransen for meg! krysser fingrene 😀
    Aldo åpnet i Norge 28 april 2011.

    • Hei Anonym 🙂 Du må huske å legge ved en epost adresse hvis du vil være med i trekningen. Det er kun jeg som ser den 😉

  2. Tilbaketråkk: SING HALLELUJAH! | Emilie Tømmerberg

  3. Må si jeg liker bloggen din Emilie 🙂 du er flink! Håper alt står bra til med deg. Aldo åpnet i Norge 28. april 2011. God Jul 🙂

  4. Tilbaketråkk: SISTE DAG FOR ALDO KONKURRANSEN | Emilie Tømmerberg

  5. Emilie! Digger bloggen din! Du er så flink 🙂 Slenger meg på konkurransen jeg også,.
    Aldo åpnet i Norge 28.april 2011

Legg igjen en kommentar

