NY NETTBUTIKK – LE NEU BLACK

LeNeu Black2
Noen av mine favoritter fra Le Neu Black. De har allerede startet et lite førjulssalg på blant annet på den dyprøde kjolen 😉

To danske jenter har startet en eksklusiv nettbutikk som heter Le Neu Black. De er inspirert av kontrasten mellom det maskuline og feminine, skandinavisk minimalisme, street wear og intelligent design. De har blant annet merkene Whiite, Silverblack, Rudolph Care, MaxJenny, Vibe Johansson, Underprotection, Lind & James og Graae Hovind Guld.

Jeg synes de har utrolig mye lekkert! Jeg er veldig glad i skandinavisk mote og synes det er veldig imonerende når noen tar sats og starter noe eget. Den offisielle lanseringen er i januar da kommer de med flere merker og større vareutvalg fra SS13. Det gleder jeg meg til! 🙂
De ønsker å hele tiden utvikle seg og lansere nye merker, så det blir veldig spennende å se mer av Le Neu Black i 2013.

Besøk Le Neu Black her www.leneublack.com

Du kan også følge de på Facebook www.facebook.com/leneublack 😉

2 tanker på “NY NETTBUTIKK – LE NEU BLACK

Legg igjen en kommentar

