BY MALENE BIRGER SS13 SNEAK PEAK

Det har vært litt hektisk med jobbing nå før jul, så jeg beklager den dårlige oppdateringen! Vi har allerede fått SS13 sin pre-collection hos By Malene Birger Hegdehaugsveien. Så selv om jeg gleder meg veldig til jul, så gleder jeg meg ogå veldig til våren kommer! 🙂

By Malene Birger SS13

By Malene Birger SS13

By Malene Birger SS13 earrings

By Malene Birger SS13

By Malene Birger SS13

By Malene Birger SS13 lace

By Malene Birger SS13 sweater

By Malene Birger SS13 sweaterBy Malene Birger SS13 happy birthday

By Malene Birger fyller 10 år i 2013! SS13 kolleksjonen er en jubileumskolleksjon med nye styles men også noen tidligere favoritter. Hele kolleksjonen er en fest med masse friske farger, skinn, perler og strass. Love it!

2 tanker på “BY MALENE BIRGER SS13 SNEAK PEAK

  1. Å jeg gleder meg 🙂 Har allerede bestilt den svarte og hvite jakken på det nederste bildet, så jeg tror dette blir en veldig dyr vår for min del, hehe!

Legg igjen en kommentar

