JEWELRY IN THE MAKING

 Smykke DIY

Jeg er jo en tidligere perlejente og jeg elsker å pusle med sånne prosjekter. Dette er da mitt nye smykkeprosjekt. Kan minne litt om Goldmine sine smykker på grunn av nylontråden, men jeg tror nok jeg holder meg til en lenke 🙂 Og med litt mer bling! Kanskje jeg skal bruke det på nyttårsaften? 🙂
Gleder meg til å vise det ferdige resultatet!

2 tanker på “JEWELRY IN THE MAKING

  1. Så fiiint du gjør det:-) Gleder meg til å se resultatet! Har lett lenge etter slike fine perler, har du kjøpt de på nett?

Legg igjen en kommentar

