2013

  Emilie

Har dere noen mål og ønsker for 2013? Det har jeg!
☆ Jeg har lyst til å begynne med Yoga igjen
☆ Bli flinkere til å spise frokost
☆ Spise litt mindre sukker
☆ Legge meg til fornuftig tid (alt for glad i sene kvelder foran macen)
☆ Starte noen syprosjekter

… og sånn kunne jeg fortsatt. Jeg vil også være litt mer aktiv her på bloggen i året som kommer, for det
synes jeg er så gøy! Så jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger om hva dere ønsker å se mer av her på bloggen i 2013. Fyr løs i kommentarfeltet! 🙂

6 tanker på “2013

  1. Mine nyttårsforsetter er noe lignende 🙂 jeg digger bloggen din! skulle gjerne sett mer av sminkeinnlegg, tips og sånn. Bra at du skal blogge mer 🙂

Legg igjen en kommentar

