AQUA

Drink water

Jeg er latterlig dårlig på å drikke vann, så et av mine nyttårsforsetter er å få i meg nok vann i løpet av dagen.
Fordelene ved å drikke vann er uendelige, her er noen;
Bedre ytelse og konsentrasjon. Jeg har alt for lett for å ty til en dobbel latte når jeg studerer og er sliten. Ikke så veldig bra siden kaffe kan være vanndrivende.
Bra for huden.
Bra for fordøyelsen.
Hjelper kroppen å kvitte seg med avfallsstoffer.

Hvis du er som meg og synes at det er vanskelig å få i seg vann i løpet av dagen, kan det være godt å tilsette litt ferskpresset sitron, agurk, isbiter eller isbiter med bær 😉

Legg igjen en kommentar

