TILBAKE TIL HVERDAGEN

Emilie Tømmerberg

Emilie Tømmerberg

Emilie Tømmerberg

Nå er det tilbake til studiehverdagen! Jeg har en eksamen i slutten av uken, så vårsemesteret starter litt tidligere i år for min del. Jeg har et par valgfrie fag dette semesteret og det har vært veldig vanskelig å bestemme seg. Men nå er valget tatt og dette kan bli et spennende semester! Entreprenørskap er et av fagene jeg har valgt og det gleder jeg meg til 😉
Jeg liker starten på semestre, da er jeg full av energi, studielyst og optimisme. Det blir litt verre utover 🙂

2 tanker på “TILBAKE TIL HVERDAGEN

Legg igjen en kommentar

