DIOR DISAPPOINTMENT

Diorshow Iconic

Diorshow Iconic

Det er ikke ofte jeg gidder å gi en dårlig tilbakemelding på et sminkeprodukt, fordi det er så forskjellig hva som fungerer for hvem.
Men denne gangen ble jeg så skuffet over denne mascaraen fra Dior, Diorshow Iconic. Jeg har tidligere brukt forgjengeren Diorshow og Diorshow Blackout og vært kjempefornøyd. Iconic derimot får vippene mine til å klistre seg sammen til noen få triste vipper. Ikke bra! For å gjøre saken verre så er det et mareritt å fjerne den, så jeg føler at den dermed sliter ekstra på vippene. Denne funket ikke for meg!

Hvis det er noen som har en mascara å anbefale så taes det i mot med stor takk! 🙂

16 tanker på “DIOR DISAPPOINTMENT

  1. Helena Rubinstein -Lash queen feline blacks i waterproof / leopardmønster/ ( liker vannfast best fordi vippene holder seg finere og mer buede ) fjerner den med en blå sminkefjerner fra Lancome ( husker ikke hva den heter )

  2. Jeg også vil VIRKELIG anbefale Lancome Hypnose Drama i sort, det er den beste mascaraen jeg har brukt! Føler det virkelig er verdt å bruke litt penger på den. Men som du sier så fungerer jo ikke alt på alle, men den fungerer i alle fall veldig godt for min del. Typen spurte her om dagen om jeg hadde falske øyenvipper på meg, men det var bare mascaraen 😉

Legg igjen en kommentar

