GRØNN SMOOTHIE

Grønn smoothie

Jeg ble inspirert av en smoothie jeg smakte hos Supernature i Bogstadveien. Den var så god! Kanel og ingefær setter virkelig smaken på denne smoothien.

Til to personer har jeg i:
1 pære
1 eple
1/2 avokado
1/3 agurk
eplejuice
et par never friske spinatblader
lime
fersk ingefær
kanel

Jeg har også i litt spirulina, Purely Greens og Aloe Vera 40x. Dette kan sløyfes, eller erstattes med andre tilskudd.
Jeg skreller pæren, men beholder skallet på eplet og agurken. Da skal de helst være økologiske:) Kutter opp og kjører alt sammen i en blender. Smaker til med kanel og raspet ingefær.
Dette er supergodt og veldig sunt.
Du kan variere oppskriften med for eksempel kiwi istedenfor eple 😉

Grønn smoothie

Legg igjen en kommentar

