COSTUME AWARDS 2013 VORSPIEL

Costume Awards 2013 By Malene Birger

Dream team By Malene Birger Hegdehaugsveien ♥

Costume Awards 2013 By Malene Birger

Costume Awards 2013 By Malene BirgerAnnabel fra Høyer og Jeanett fra DAY Birger et Mikkelsen. Fine jenter!

Costume Awards By Malene Birger

Costume Awards 2013 By Malene BirgeriPhoneAddict 🙂
Costume Awards 2013 By Malene BirgerJannicke fra By Malene Birger agenturet og Merete. Cuties!
Costume Awards 2013 By Malene Birger

Costume Awards 2013 By Malene BirgerJeg er ikke lei skinnkjolen min fra By Malene Birger enda! Det tror jeg aldri at jeg blir 🙂 Hadde på meg smykke fra By Malene Birger som akkurat kom i butikk. Love it  ♥

Vi hadde et lite vorspiel i butikken før vi dro videre på årets Costume Awards.
By Malene Birger var nominert til to priser og vi endte opp med å vinne prisen for årets klesmerke!!
Happy happy By Malene Birger team!
Jeg tok ikke med meg kameraet så jeg har dessverre ingen bilder fra kvelden videre, men vi feiret og storkoste oss 🙂

3 tanker på “COSTUME AWARDS 2013 VORSPIEL

Legg igjen en kommentar

