CONCEALER TIPS

 Helena Rubenstein magic concealer

Det er ingen tvil om at jeg er en liten «product junkie». Jeg elsker å prøve ulike sminkeprodukter i jakten på det perfekte.
Jeg har brukt Magic Concealer fra Helena Rubenstein nr 02 i over 7 år, og jeg har enda ikke kommet over en bedre concealer. Den er seriøst the shit!
Den har perfekt konsistens og farge som gjør at den ser veldig bra ut på huden. Jeg bruker den for det meste under øynene og den virkelig løfter blikket og gjør at du ser mer våken ut. Ellers er den fin til å brukes på nesevingene og hvis jeg har noen urenheter å dekke.

Makeupstore concealer

Etter at Elin Kling lovpriste Make Up Store sin Reflex Cover concealer måtte jeg bare teste den ut. For min del så var ikke den i nærheten av Helena Rubenstein. Jeg synes den la seg i de fine linjene under øynene og du kunne tydelig se at jeg hadde den på. En god concealer skal dekke uten å synes.
Så hvis du er på concealer jakt eller bare har lyst til å teste ut noe nytt, prøv Magic Concealer fra Helena Rubenstein. Du kommer til å elske den!

6 tanker på “CONCEALER TIPS

  1. Takk for tipset! Har brukt samme concealer i evigheter, men har aldri vært helt fornøyd. Allikevel har jeg ikke byttet den ut, siden den er bedre enn dem jeg har brukt tidligere. Men jeg skal absolutt prøve denne 🙂 Hvor har du kjøpt den?

    • Hei Siv! Jeg tror ikke du kommer til å bli skuffet 😉 Det er faktisk så mange parfymerier som selger Helena Rubenstein. Her i Oslo har jeg funnet concealer på Glassmagasinet og Steen & Strøm. Håper du finner den og blir fornøyd 😉 Klem Emilie

  2. Hej Emilie! Det var ett bra tips som jag absolut ska testa. Din hy ser så himla fin ut och jag undrar om du har något bra tips på foundation också?

Legg igjen en kommentar

