VÅT EYELINER

Lancome våt eyeliner

Lancome våt eyeliner

Lancome våt eyeliner

Lancome våt eyeliner

Jeg gikk til innkjøp av en våt eyliner fra Lancôme til nyttårsaften. Jeg er ganske newbie når det kommer til å legge våt eyeliner. Liner Plume fra Lancôme er formet som en tusj og det var faktisk ikke så ille å påføre, krever bare litt øvelse. Practice makes perfect.
Jeg synes det gir en ren look, og et litt mer intenst og katteaktig blikk.
Har du noen tips om hvordan man skal legge en perfekt eyeliner, er det bare å fyre løs i kommentarfeltet! 😉

Lancome Liner plume

Lancome Liner plume eyeliner

7 tanker på “VÅT EYELINER

  1. Hei!

    Du er bare nødt til å vise oss hvordan du sminker huden din!(gjerne øyne også, men huden din er alltid så fantastisk sminket! Du må være en av norges vakreste kvinner, uten tvil! Fantastisk blogg 🙂

    • Hei Kaia! Jøss, tusen tusen takk 😉 Jeg skal absolutt få fikset et sminkeinnlegg med fokus på hud. Skulle egentlig få det til i helgen men den forsvant fort gitt. Får det nok til i løpet av uken 😉 Så utrolig hyggelig å høre at du liker bloggen, det setter jeg veldig stor pris på. Klem Emilie

Legg igjen en kommentar

