THE FISHTAIL BRAID


The Beauty Department har laget supersøte videoer med Lauren Conrad. Her viser hun hvordan man skal lage en fiskebensflette.

2 tanker på “THE FISHTAIL BRAID

  1. Hej Emilie
    Har du nogle hudpleje produkter du kan anbefale? har førhen anvendt Origens, men jeg er på udkik efter noget nyt:)

    • Hei Sabrina 🙂 Akkurat nå bruker jeg REN Skincare Rose serum og hudkremen La Roche Posay Toleriane Riche for tørr hud. Jeg har sensitiv hud, spesielt nå på vinteren og da pleier jeg å bruke hudkremen fra La Roche Posay. Det er viktig for min hud at jeg tilfører mye fukt. Når været er litt mildere så pleier jeg å bruke dagkremen fra REN for sensitiv hud. Hvis du er på utkikk etter et nytt hudpleiemerke vil jeg anbefale REN Skincare på det varmeste. Nå kommer det selvfølgelig an på hvilken type hud du har 🙂
      Men alt i alt så har REN veldig gode produkter uten parabener, parfyme, og andre ingredienser som ikke er bra for huden. Du kan lese mer her http://www.renskincare.com/AboutRen/AboutREN.aspx. De tester heller ikke på dyr 🙂 Håper dette var til litt hjelp!
      Klem Emilie

Legg igjen en kommentar

